Overslaan naar content

Administratief medewerker Remarketing Waalwijk

Op locatie
  • Waalwijk, Noord-Brabant, Nederland
€ 2.200 - € 2.700 per maandRemarketing NL

Functieomschrijving

Waalwijk | 38 uur | € 2.200 tot € 2.800

Op het parkeerterrein in Waalwijk staat jouw kantoor! Waarom hier? Omdat jij alle uitgereden leaseauto’s beheert. Denk hierbij aan het verplaatsen van voertuigen op het terrein, tot aan de administratieve afwikkeling van de contracten. Hoe jouw dag er uitziet? Ontdek de rest en solliciteer!

Zo maak jij impact

Heb jij er wel eens bij stilgestaan wat er gebeurd met leaseauto’s waarvan het contract afloopt? Die gaan o.a. naar de Administratieve medewerkers in Waalwijk! Hier zorg jij in een team van drie personen aan de administratieve afwikkeling van voertuigen. Naast jouw eigen team heb je ook nauw contact met het team in Amsterdam. Concrete werkzaamheden die je mag verwachten zijn:

  • Afwikkelingen van tenaamstellingen van voertuigen
  • Afhandelen van aflopende contracten
  • Zorgdragen voor een nette administratie
  • Verplaatsen en uitgeven van voertuigen
  • Verwerken en nabellen van (openstaande) betalingen

Dit krijg je van ons (op basis van 38 uur)

  • Een brutosalaris van € 2.200 tot € 2.800 per maand
  • 26 vakantiedagen én de mogelijkheid om extra vakantiedagen bij te kopen
  • Een reiskostenvergoeding en een zelfstandige werkplek die zowel met het OV als auto goed te bereiken is
  • Laptop van de zaak
  • Aantrekkelijke winstdelingsregeling
  • Fulltime baan van 38 uur per week.

Jouw thuisbasis

De sfeer in onze organisatie? Die is goed! Jij kunt terecht bij je collega’s met vragen, om te sparren en voor een goed gesprek. Of voor een creatieve sessie of gezamenlijke lunch op ons ruime dakterras. En gezellige teamuitjes? Die hebben we absoluut. Met als hoogtepunt onze jaarlijkse barbecue. Reken erop dat jij je snel op je plek voelt. Niet alleen door je betrokken collega’s, maar ook dankzij het inwerkprogramma dat voor je klaarstaat. Hoe fijn is dat?

Je draagt bij aan onze doelen

Werken bij VWE Automotive betekent dat jij hoort bij dé marktleider in de Benelux op het gebied van Data en IT. Samen met ons help jij onze klanten via drie gespecialiseerde digitale platformen: B2B retail, B2B Enterprise en B2C. Met onze leidende merken zoals VWE, Finnik en Automotive Trade Center bieden we ondernemers in de automotive toegang tot voorspellende marktdata, rapportages en de internationale afzetmarkt. Ons geavanceerde dataplatform, gevoed door API en EDI, groeit voortdurend en stelt ondernemers in staat om optimaal gebruik te maken van state-of-the-art technologie. Draag jij hier binnenkort aan bij?

Vereisten

  • Een rijbewijs B
  • Relevante werkervaring in een administratieve functie zoals administratief medewerker, administrateur of iets vergelijkbaars
  • Goede communicatieve vaardigheden vanwege het klantcontact
  • Zelfstandig en secuur werken is essentieel

of

Ben je nieuwsgierig geworden? Solliciteer dan direct op de openstaande functie! Heb je vragen of wil je meer informatie?

Bel of stuur gewoon een (Whats)App-je naar onze Recruiter Jorrit.

Next steps solliciteren? 

Laat Jorrit weten dat je interesse hebt

Bel, app of mail even.

Ontmoeten

Er volgt een eerste kennismaking met de leidinggevende. Dit gesprek kan naar wens worden georganiseerd. Op kantoor of via Microsoft Teams. 

Casus en ontmoet een directe collega

Verloopt de kennismaking goed? Dan volgt er een 2e gesprek met een directe collega uit het team. Voor IT-functies combineren we dit gesprek met het bespreken van een casus uit de praktijk.

Aanbod en van start:

Zijn zowel jij als wij enthousiast over beide gesprekken? Dan volgt een mooi aanbod en een hartelijk welkom bij VWE Automotive als collega. Te beginnen met een mooi onboardingprogramma. 

Hoe werkt de onboarding

Alvast een inkijkje in je eerste werkdagen bij VWE?

onboarding