Overslaan naar content

Administrative Service Operator CARGO

Op locatie
  • Apeldoorn, Noord-Holland, Nederland
€ 2.500 - € 3.000 per maandSupport Desk

Functieomschrijving

Apeldoorn | 40 uur | € 2.500 tot € 3.000

Bij CARGO help jij bedrijven met hun internationale in- en verkoop. Hoe je dit doet? Als administrative service operator begeleid jij klanten van A tot Z bij hun administratie, documentatie en producten. Dat betekent dat je hen altijd verder helpt. En lukt dat niet op de standaard manier? Dan weet jij linksom of rechtsom een slimme oplossing te bedenken waar de klant blij van wordt! Daarnaast blijf je natuurlijk op de hoogte van wet- en regelgeving over de import en export. En ben jij gek op alles wat rijdt? Dan kom je hier veel mooie dingen tegen. Wacht niet langer en solliciteer vandaag!

Zo maak jij impact

Jij gaat aan de slag met heel veel toffe dingen! Maar we snappen dat dit wel heel kort door de bocht is, dus we lichten een tipje van de sluier op:

  • Jouw aandacht is gericht op onze (zakelijke) klanten. Contacten leggen en onderhouden is dus jouw specialiteit.
    De dagelijks binnenkomende aanvragen en de operationele afhandeling daarvan zijn jouw verantwoordelijkheid.
  • Je gaat je commerciële skills gebruiken om onze klanten van perfect advies te voorzien en daardoor zoveel mogelijk van onze producten te verkopen.

Dit krijg je van ons

  • Een brutosalaris van € 2.500 tot € 3.000 per maand
  • Een geweldige baan waarin je elke dag weer iets leert en waar je echt iets kunt betekenen voor klanten en collega’s
  • Een goede pensioenregeling
  • 8% vakantiegeld
  • Reiskostenvergoeding
  • Een eindejaarsbonus
  • De mogelijkheid tot kosteloos paddelen met je collega’s
  • Een flinke dosis gezelligheid door een wekelijkse vrijdagmiddagborrel
  • Leuke bedrijfs- en teamuitjes
  • 26 vakantiedagen

Jouw thuisbasis

Bij CARGO helpen we onze klanten persoonlijk bij alles op het gebied van automotive, het importeren en exporteren van voertuigen en andere goederen. Of het nu gaat om RDW-diensten, adverteren, douanezaken, exportdocumentatie of het internationaal verschepen van goederen: wij regelen het papierwerk, de administratie en alles rondom de wet- en regelgeving. We staan dag en nacht voor onze klanten klaar om hun business in beweging te houden. Blije klanten en trotse medewerkers, daar gaan we voor! Een hecht team van gedreven collega’s staat je met open armen op te wachten. Plezier in het werk en onderling met collega’s staat voorop. Samen pakken wij iedere uitdaging aan!

Vereisten

  • Een goede beheersing van de Nederlandse én Engelse taal in woord en geschrift
  • Bij voorkeur ook de beheersing van de Duitse en/of Franse taal
  • Minstens 32 uur beschikbaar en bij voorkeur fulltime 
  • Werkervaring als commercieel medewerker, klantenservice medewerker, accountmanager binnendienst of iets vergelijkbaars is niet vereist, maar bezorgt je wel een streepje voor

of

Ben je nieuwsgierig geworden? Solliciteer dan direct op de openstaande functie! Heb je vragen of wil je meer informatie?

Bel of stuur gewoon een (Whats)App-je naar onze Recruiter Jorrit.

Next steps solliciteren? 

Laat Jorrit weten dat je interesse hebt

Bel, app of mail even.

Ontmoeten

Er volgt een eerste kennismaking met de leidinggevende. Dit gesprek kan naar wens worden georganiseerd. Op kantoor of via Microsoft Teams. 

Casus en ontmoet een directe collega

Verloopt de kennismaking goed? Dan volgt er een 2e gesprek met een directe collega uit het team. Voor IT-functies combineren we dit gesprek met het bespreken van een casus uit de praktijk.

Aanbod en van start:

Zijn zowel jij als wij enthousiast over beide gesprekken? Dan volgt een mooi aanbod en een hartelijk welkom bij VWE Automotive als collega. Te beginnen met een mooi onboardingprogramma. 

Hoe werkt de onboarding

Alvast een inkijkje in je eerste werkdagen bij VWE?

onboarding