Zum Inhalt springen

Receptionist(e) CARGO

  • Op locatie
    • Apeldoorn, Gelderland, Nederland
  • € 2.500 - € 2.900 per maand
  • Support Desk

Functieomschrijving

Apeldoorn | 40 uur | € 2.500 tot € 2.900

Bij CARGO help jij bedrijven met hun internationale in- en verkoop. Hoe je dit doet? Receptionist, gastvrouw, vraagbaak voor zowel klanten als collega’s. Hoe je het ook noemt: jij bent het visitekaartje van CARGO en je hebt een antwoord op iedere vraag. Op jou kunnen we bouwen en door jouw bijdrage blijven onze klanten fan van CARGO.

Zo maak jij impact

Hoe niet, willen we bijna zeggen! Maar we hebben toch geprobeerd om een tipje van de sluier te lichten:

  • Je zorgt voor een warm welkom voor onze bezoekers en klanten.

  • Ook telefonisch ben je het eerste aanspreekpunt.

  • Binnenkomende mail en in- en uitgaande post zijn bij jou in goede handen. Je beantwoordt ze en zorgt dat alles bij de juiste collega’s terechtkomt.

  • Daarbij is het een must dat je naast Nederlands ook uitstekend Engels spreekt en schrijft. Is Duits ook geen probleem voor je? Dat is helemaal top!

Receptioniste ben je bij CARGO niet alleen. Je werkt in een hecht en jong team waarbij fun voorop staat en dat iedere uitdaging aanpakt.

Dit krijg je van ons

  • Een brutosalaris van € 2.500 tot € 2.900 per maand

  • Een geweldige baan waarin je elke dag weer iets leert en waar je echt iets kunt betekenen voor klanten en collega’s

  • Een goede pensioenregeling

  • 8% vakantiegeld

  • Reiskostenvergoeding

  • Een eindejaarsbonus

  • De mogelijkheid tot kosteloos paddelen met je collega’s

  • Een flinke dosis gezelligheid door een wekelijkse vrijdagmiddagborrel

  • Leuke bedrijfs- en teamuitjes

  • 26 vakantiedagen

Jouw thuisbasis

Bij CARGO helpen we onze klanten persoonlijk bij alles op het gebied van automotive, het importeren en exporteren van voertuigen en andere goederen. Of het nu gaat om RDW-diensten, adverteren, douanezaken of exportdocumentatie: wij regelen het papierwerk, de administratie en alles rondom de wet- en regelgeving. We staan dag en nacht voor onze klanten klaar om hun business in beweging te houden. Blije klanten en trotse medewerkers, daar gaan we voor! Een hecht team van gedreven collega’s staat je met open armen op te wachten. Plezier in het werk en onderling met collega’s staat voorop. Samen pakken wij iedere uitdaging aan!

Vereisten

  • Een goede beheersing van de Nederlandse én Engelse taal in woord en geschrift

  • Bij voorkeur ook de beheersing van de Duitse en/of Franse taal

  • Minstens 32 uur beschikbaar en bij voorkeur fulltime 

  • Werkervaring als commercieel medewerker, klantenservice medewerker, accountmanager binnendienst of iets vergelijkbaars is niet vereist, maar bezorgt je wel een streepje voor

of

Ben je nieuwsgierig geworden? Solliciteer dan direct op de openstaande functie! Heb je vragen of wil je meer informatie?

Bel of stuur gewoon een Whatsapp naar onze Recruiter Douwe.

Next steps solliciteren? 

Laat Douwe weten dat je interesse hebt

Bel, app of mail even.

Ontmoeten

Er volgt een eerste kennismaking met de leidinggevende. Dit gesprek kan naar wens worden georganiseerd. Op kantoor of via Microsoft Teams. 

Casus en ontmoet een directe collega

Verloopt de kennismaking goed? Dan volgt er een 2e gesprek met een directe collega uit het team. Voor IT-functies combineren we dit gesprek met het bespreken van een casus uit de praktijk.

Aanbod en van start:

Zijn zowel jij als wij enthousiast over beide gesprekken? Dan volgt een mooi aanbod en een hartelijk welkom bij VWE Automotive als collega. Te beginnen met een mooi onboardingprogramma. 

Hoe werkt de onboarding

Alvast een inkijkje in je eerste werkdagen bij VWE?

onboarding