Administratief medewerker Remarketing Waalwijk
- Op locatie
- Waalwijk, Noord-Brabant, Nederland
- € 2.200 - € 2.800 per maand
- Remarketing NL
Functieomschrijving
Waalwijk | 38 uur | € 2.200 tot € 2.800
Op het parkeerterrein in Waalwijk staat jouw kantoor! Waarom hier? Omdat jij alle uitgereden leaseauto’s beheert. Denk hierbij aan het verplaatsen van voertuigen op het terrein, tot aan de administratieve afwikkeling van de contracten. Hoe jouw dag er uitziet? Ontdek de rest en solliciteer!
Zo maak jij impact
Heb jij er wel eens bij stilgestaan wat er gebeurd met leaseauto’s waarvan het contract afloopt? Die gaan o.a. naar de Administratieve medewerkers in Waalwijk! Hier zorg jij in een team van drie personen aan de administratieve afwikkeling van voertuigen. Naast jouw eigen team heb je ook nauw contact met het team in Amsterdam. Concrete werkzaamheden die je mag verwachten zijn:
Afwikkelingen van tenaamstellingen van voertuigen
Afhandelen van aflopende contracten
Zorgdragen voor een nette administratie
Verplaatsen en uitgeven van voertuigen
Verwerken en nabellen van (openstaande) betalingen
Dit krijg je van ons (op basis van 38 uur)
Een brutosalaris van € 2.200 tot € 2.800 per maand
26 vakantiedagen én de mogelijkheid om extra vakantiedagen bij te kopen
Een reiskostenvergoeding en een zelfstandige werkplek die zowel met het OV als auto goed te bereiken is
Laptop van de zaak
Aantrekkelijke winstdelingsregeling
Een collectieve pensioenregeling bij BeFrank waarvan 50% van de premie door VWE wordt betaald
Fulltime baan van 38 uur per week.
Jouw thuisbasis
De sfeer in onze organisatie? Die is goed! Jij kunt terecht bij je collega’s met vragen, om te sparren en voor een goed gesprek. Of voor een creatieve sessie of gezamenlijke lunch op ons ruime dakterras. En gezellige teamuitjes? Die hebben we absoluut. Met als hoogtepunt onze jaarlijkse barbecue. Reken erop dat jij je snel op je plek voelt. Niet alleen door je betrokken collega’s, maar ook dankzij het inwerkprogramma dat voor je klaarstaat. Hoe fijn is dat?
Je draagt bij aan onze doelen
Werken bij VWE Automotive betekent dat jij hoort bij dé marktleider in de Benelux op het gebied van Data en IT. Samen met ons help jij onze klanten via drie gespecialiseerde digitale platformen: B2B retail, B2B Enterprise en B2C. Met onze leidende merken zoals VWE, Finnik en Automotive Trade Center bieden we ondernemers in de automotive toegang tot voorspellende marktdata, rapportages en de internationale afzetmarkt. Ons geavanceerde dataplatform, gevoed door API en EDI, groeit voortdurend en stelt ondernemers in staat om optimaal gebruik te maken van state-of-the-art technologie. Draag jij hier binnenkort aan bij?
Vereisten
Een rijbewijs B
Relevante werkervaring in een administratieve functie zoals administratief medewerker, administrateur of iets vergelijkbaars
Goede communicatieve vaardigheden vanwege het klantcontact
Zelfstandig en secuur werken is essentieel
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!
Ontmoeten
Er volgt een eerste kennismaking met de leidinggevende. Dit gesprek kan naar wens worden georganiseerd. Op kantoor of via Microsoft Teams.
Casus en ontmoet een directe collega
Verloopt de kennismaking goed? Dan volgt er een 2e gesprek met een directe collega uit het team. Voor IT-functies combineren we dit gesprek met het bespreken van een casus uit de praktijk.
Aanbod en van start:
Zijn zowel jij als wij enthousiast over beide gesprekken? Dan volgt een mooi aanbod en een hartelijk welkom bij VWE Automotive als collega. Te beginnen met een mooi onboardingprogramma.
Hoe werkt de onboarding
Alvast een inkijkje in je eerste werkdagen bij VWE?